REKLAMA

Kultura w pandemii: Szustow publikuje bezpłatny poradnik dla instytucji kultury

17.0430.05.2020

Warszawa

Warszawa
WSTĘP WOLNY

Jak zarządzać kulturą na odległość? Gdzie i jak szukać publiczności pozamykanej w domach? Jak przenieść tożsamość instytucji, budowaną często przez lata w realu, do online’u? I jak skutecznie wykorzystać algorytmy mediów społecznościowych? Firma SZUSTOW. Kultura i Komunikacja przygotowała bezpłatny „Poradnik dla instytucji kultury na czas pandemii”.

W 2012 roku napisałam: „Komunikacja (z łaciny communis) to dzielenie się lub wspólnota. Komunikacja wytwarza wspólnotę – istotę kultury”. Tak powstała moja firma. W czasie pandemii budowanie wspólnot jest najważniejsze. To one dają siłę do życia. Dziś musimy komunikować się sprawniej – mówi Katarzyna Szustow, właścicielka SZUSTOW. Kultura i Komunikacja.

SZUSTOW. Kultura i Komunikacja to liderzy w obszarze komunikacji kultury na polskim rynku. 5-osobowa firma pod przewodnictwem Katarzyny Szustow to zespół do zadań specjalnych: komunikowali wydarzenia o zasięgu europejskim i krajowym, pracowali na rzecz lokalnych społeczności, opracowali strategie komunikacji marek luksusowych, jak i instytucji publicznych, szkolili zespoły z zakresu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Przez 8 lat obecności na rynku pracowali dla blisko setki klientów z sektora kreatywnego.

Od 2016 roku firma zarządzana jest zdalnie i działa miedzy Zurychem a Warszawą. W obecnej sytuacji, mierzenia się ze skutkami pandemii, postanowili podzielić się swoją wiedzą w formie bezpłatnego „Poradnika dla instytucji kultury na czas pandemii”.

W nowej rzeczywistości kultura stanęła przed nowymi wyzwaniami, ale też zyskała nową rolę. Kwarantanna zmusza do szukania nowych sposobów spędzenia czasu, kulturalna oferta w sieci jest więc ważniejsza niż do tej pory. Bez artystów i sztuki trudno byłoby wyobrazić sobie jakiekolwiek funkcjonowanie w zamknięciu. W tym samym momencie szefowie instytucji kultury walczą o to, żeby po wszystkim publiczność miała do czego wracać.

Poradnik został opracowany przez zespół SZUSTOW. Kultura i Komunikacja z prywatnych środków bez wsparcia ze środków publicznych.

Bezpłatny poradnik można pobrać ze strony: www.poradnik.szustow.com

A w nim:

• Jak zdalnie zarządzać zespołem?
• Z jakich technologii skorzystać?
• Jak budować program online?
• 5 zasad komunikacji z publicznością
• 4 zasady optymalizacji algorytmów mediów społecznościowych

 

 

 

zdjęcia

Poradnik w czasach pandemii

zobacz także

REKLAMA