REKLAMA

ETM: Ania Szarmach w Sali Ratuszowej w PKiN

26.11.2016, godz: 14.30

Pałac Kultury i Nauki w Warszawie

WarszawaPl. Defilad 1
WSTĘP WOLNY

wykonawcy

Ania Szarmach

Ania Szarmach wystąpi 26 listopada w Sali Ratuszowej w Pałacu Kultury i Nauki o godzinie 14:30. Koncert odbędzie się ramach Europejskich Targów Muzycznych Co Jest Grane 24.

Ania Szarmach - muzyk, wokalistka, kompozytorka, autorka tekstów, producentka. Absolwentka Akademii Muzycznej, studiów dziennych Wydziału Jazzu i Muzyki Rozrywkowej, sekcji wokalnej w Katowicach. Jej głos jako chórzystki studyjnej można usłyszeć na kilkudziesięciu płytach różnych polskich muzyków i wokalistów. Współpracowała m.in. z takimi artystami jak: Edyta Górniak, Natalia Kukulska, Ewa Bem, Poluzjanci, Sistars, Sokół & Pono, Kayah, Andrzej Piaseczny, 15 Minut Project, a także Rafał Olbiński oraz wielu innych… Równolegle prowadziła swoją, indywidualną i niezależną ścieżkę muzyczną.

22 kwietnia br. ukazał się najnowszy album Ani Szarmach „Shades of Love”. Nowy system pracy polegał na wytworzeniu się kooperacji producenckiej składającej się z Ani oraz Maćka „Envee“ Golińskiego - muzyka, producenta i DJ’a oraz Grzegorza „Jabco“ Jabłońskiego muzyka, producenta, aranżera i kierownika muzycznego zespołu Sharmi.

Ogromną rolę w kreowaniu brzmienia pełnili goście, muzycy - plejada artystów - Mark Boretti, Frank McComb, Marcin Wasilewski, Adam Bałdych, Piotr Żaczek, Robert Luty, Michał Miśkiewicz, Kasia Dereń, Ryszad Bazarnik, Piotr Zabrodzki, Damian Kurasz, Maciej Mąka, Maciej Kocin Kociński, Dariusz Plichta, Jakub Waszczeniuk, Michał Milczarek, Miłosz Pękala. Za mastering albumu odpowiadał Chris Athens, który jest odpowiedzialny za mastering albumów takich artystów jak Robert Glasper, Erykah Badu, India Arie, N.E.R.D, Kelis, Usher, Run D.M.C, Common, Talib Kweli, The Neptunes , Cassandra Wilson, Method Man, Notorious B.I.G., Chris Brown, Redman, Norah Jones, Wiz Khalifa, Drake. Album Shades of Love jest płytą produkcyjną. Przez to rozpiętość brzmieniowa jest dużo większa. Gdzie tylko się dało rejestrowano żywego człowieka na analogowym instrumencie bo priorytetem było uzyskanie organicznego efektu brzmienia całości.

wideo


zobacz także

czytaj także

REKLAMA