Amica z Organizacją Kwiat Kobiecości na szczecińskim Women's Voices
Podczas koncertu, który odbędzie się 13 października w Netto Arenie w Szczecinie, pojawi się stoisko Ogólnopolskiej Organizacji Kwiat Kobiecości, która od 11 lat zwraca uwagę na problemy ginekologiczne u kobiet.
Partnerem Kwiatu Kobiecości oraz całego wydarzenia jest firma Amica – czołowy producent dużego i małego AGD w Polsce.
W tym roku Amica otrzymała podziękowania za udział w IX edycji Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej „Piękna, bo Zdrowa”, którą wspierała hasłem: Weź się zbadaj #cyTOlogicznie! Po zakończeniu akcji ogólnopolskiej przeniosła jej założenia na grunt społeczności lokalnej i pracownic firmy Amica.
Women’s Voices to impreza, podczas której głos mają kobiety. To nie tylko koncert, pokazy filmowe oraz stand-up o tematyce kobiecej, ale i towarzyszące im wydarzenia oraz partnerzy, którym bliskie są sprawy kobiet.
W tym gronie znajdują się Ogólnopolska Organizacja Kwiat Kobiecości wraz z firmą Amica, które połączyły siły i edukują kobiety w związku z profilaktyką raka szyjki macicy i konieczności wykonywania badań cytologicznych.
Firma produkująca sprzęt AGD zaangażowała się w tym roku w kampanię „Piękna, bo
Zdrowa”. I choć działania związane z edycją 2018 zostały już zakończone, Amica nadal
propaguje widzę na temat profilaktyki raka szyjki macicy, czyli choroby, która dotyka
wyłącznie kobiety. W ostatnim czasie odbyły się pierwsze spotkania edukacyjne dla uczennic szkół średnich we Wronkach, natomiast 29 września pracownice Amiki będą miały okazję do uczestnictwa w spotkaniu edukacyjnym, na które mogą przyprowadzić ze sobą siostrę, mamę, koleżankę lub córkę.
W październiku do zakładu przyjedzie także cytobus, który umożliwi bezpłatne badania wszystkim paniom. Planowane są dalsze inicjatywy lokalne.
Wszystkie materiały na temat działań kampanii dostępne będą na stoisku Kwiatu Kobiecości i Amiki w Szczecinie. Więcej o Ogólnopolskiej Organizacji Kwiat Kobiecości:
http://www.kwiatkobiecosci.pl/
