EUROPEJSKIE TARGI MUZYCZNE CO JEST GRANE 24. 7. EDYCJA, 10-12 LISTOPADA 2017 R., PKiN
PROPOZYCJA DLA PARTNERÓW:
Dyskutować, odkrywać, uczyć siebie i innych, słuchać muzyki, rozmawiać z wykonawcami, poznawać nowości... W gronie muzyków, wydawców, organizatorów imprez i festiwali, dziennikarzy muzycznych z Polski i z zagranicy, i przede wszystkim, fanów muzyki. O czym mowa? O koncertach, spotkaniach z artystami, panelach dyskusyjnych, wykładach
i warsztatach, których motywem przewodnim będzie „Muzyka na zdrowie”.
W programie muzycznym jak zawsze będzie można znaleźć zarówno prawdziwych weteranów, mistrzów, a nawet nestorów polskiej muzyki prezentujących swoje najnowsze pomysły, jak i najmłodszych oraz najciekawszych pretendentów do miana gwiazd, których talent zdołał już rozbłysnąć na tyle, że warto pokazać ich szerszej publiczności. W programie konferencji czeka nas okazja do networkingu i wymiana wiedzy, doświadczeń.
Targi muzyczne stanowią główną platformę dyskusyjną i kontaktową w branży muzycznej
w Polsce i ważną platformę w obiegu międzynarodowym, co przekłada się bezpośrednio na promocję polskiej muzyki, a także wraz z ich rozwojem, na korzyści ekonomiczne. Targi są sprofilowane na polską muzykę. To unikalny sposób edukacji i konsumpcji muzycznej - prezentacja oryginalnej muzyki, nowych technologii w branży muzycznej, pobudzanie twórczego myślenia i rozwoju w branży, także miejsce odkrywania talentów, generowania kontaktów i transakcji biznesowych dla twórców w branży muzycznej, i w końcu zapewnienie emocjonującej rozrywki dla publiczności. Wszystko w miłej, muzycznej atmosferze.
PARTNERSTWO GŁÓWNE:
I. Ekspozycja Partnera podczas wydarzenia:
1. Obrandowanie jednej ze scen muzycznych [np. (nazwa Klienta)] Music Stage, lub wskazanie Partnerskie „powered by” [nazwa Klienta]
2. Branding przestrzeni dedykowanej imprezie w PKiN
3. Dedykowany panel dyskusyjny (np. muzyka, a sprzęt muzyczny/wyposażenie samochodu itp. ) z obecnością marki, udziałem eksperta/ambasadora Klienta.
4. Obecność produktowa - prezentacja produktu Klienta na terenie Targów ze specjalną ofertą dla uczestników (w ub. roku ponad 12 tys. odwiedzających!) plus dodatkowe animacje Klienta uzgodnione z organizatorem.
II. Kontentowa obecność w ogólnopolskim wydaniu tygodnika Co Jest Grane 24” – wraz z promocją [NAZWA KLIENTA] music stage, albo „powerd by [NAZWA KLIENTA], promocja panelu dyskusyjnego:
1. specjalna strona partnerska w zasięgu ogólnopolskim promująca w/w atrakcje podbita reklamą marki Sponsora 1/3 strony (nakład min. 100 tys.)
2. min. 2 emisje reklamy autopromocyjnej o wielkości 1/3 strony w zasięgu ogólnopolskim (10 modułów)
3. promocja w/w atrakcji na FB Co Jest Grane 24 (ponad 60 tys. fanów)
4. promocja w/w atrakcji na FB Europejskich Targów Muzycznych
III.Ekspozycja logotypu Partnera w kampanii promocyjnej Europejskich targów Muzycznych w okresie wrzesień – grudzień 2017r., o wartości RC min. 2 mln złotych:
1.PRASA:
- Gazeta Stołeczna – min. 10 emisji - po 10 modułów,
- Co Jest Grane 24 Warszawa – min. 10 emisji - po 10 modułów,
- Co Jest Grane 24 (kraj) – min. 5 emisji po 10 modułów,
- Gazeta Wyborcza (kraj) – min. 8 emisji po 5 modułów,
- Duży Format – min. 2 emisje po 1/4 strony,
- Wysokie Obcasy – min. 2 emisje po 1/4 strony,
2.Logo SPONSORA na reklamach w MAGAZYNACH:
Kuchnia, Książki, Logo, Dziecko, Zwierciadło, Hiro, Aktivist, Polityka.
3.INTERNET:
RON Agora S.A – łącznie 10 mln. odsłon bannerów (double billboard, śródtekst, scrollfooter, toplayer, halfpage, mobile rectangle).
4.KINO:
2 - tygodniowa kampania – kampania on-screen i off-screen w 34 kinach sieci Helios - prognozowana widownia 400 000 osób, 180 ekranów cyfrowych.
5. BTL - druk 40 tys. ulotki A6 oraz druk 3000 sztuk plakatów B1 .
6. Reklama w katalogu Targów - cała strona.
7. Reklama Partnera w dodatku poświęconym Targom, dołączonym do Gazety Wyborczej, na tydzień przed Targami [cała strona].
8. Specjalna kampania reklamowa w social-media (płatna kampania na FB połączona z wykorzystaniem aplikacji konkursowej).
9. Pakiet biletów na wszystkie imprezy organizowane w ramach Targów.
10. Wskazanie w jinglach radiowych: Złote Przeboje, Rock Radio, Tok FM, RMF FM
11. Logotyp Partnera na biletach
12. Logotyp oraz wskazanie Partnerskie na stronie www Targów
13. Wskazanie słowne Partnera na FB Targów, FB Co Jest Grane 24
14. Informacja o Partnerze w materiałach prasowych
Zapraszamy do współpracy!
maciej.wronski@agora.pl
*Materiały redakcyjne dotyczące Wydarzenia zostaną przygotowane przez redakcję i nie stanowią przedmiotu świadczeń Wydawcy, a Klient nie jest uprawniony do ingerencji w ich treść i formę, zgodnie z zasadami wynikającymi z ustawy - Prawo prasowe i z Kodeksu Dobrych Praktyk Wydawców Prasy.