Enea Spring Break: znamy program konferencji
Enea Spring Break Showcase Festival & Conference po raz trzeci odbędzie się w Poznaniu 21-24 kwietnia. Dwa panele organizuje "Co Jest Grane 24". Sprawdź program konferencji
Enea Spring Break to duża impreza muzyczna, na której występują najważniejsi polscy artyści oraz początkujący, obiecujący młodzi wykonawcy. Ważną częścią są też panele poświęcone muzyce i branży muzycznej.
Wydarzenia będą odbywać się w Bibliotece Raczyńskich (Sala 1) na Placu Wolności 19.
Program konferencji Enea Spring Break Showcase Festival & Conference:
Piątek, 22 kwietnia
11:00 – 12:50
Instrukcja obsługi redakcji z „Gazetą Magnetofonową”
Warsztaty dla menedżerów / PR-owców / pracowników wytwórni i organizatorów koncertów, ale także samych artystów poświęcone komunikacji z dziennikarzami. Tematem są materiały prasowe, materiały do recenzji, zdjęcie.
Prowadzenie: Tomek Doksa, Jarek Szubrycht – Gazeta Magnetofonowa
13:00-13:50
ZŁAP KRÓLIKA vol. 2!
Dyskusja na temat eksportu muzyki z Polski. Czy w Polsce potrzebne jest biuro eksportu muzyki?
Prowadzenie: Iga Zawadzińska, Michał Hajduk - IAM / Don't Panic! We're From Poland
14:00-14:50
Umowa między artystą a wytwórnią fonograficzną. Jak z sukcesem zakończyć negocjacje z labelem.
Rozmowa na temat praw i obowiązków stron umowy fonograficznej (kontraktu z labelem), ze szczególnym uwzględnieniem pozycji artysty. Podczas panelu przedstawione zostaną także praktyczne sposoby negocjacji kontaktu.
Prowadzenie: Hubert Masiota, adwokat
15:00-16:20
Obraz rynku fonograficznego w Polsce i na świecie.
Prezentacja połączona z dyskusją. Tematem będzie charakterystyka polskiego rynku muzycznego na tle światowej branży muzycznej.
Paneliści: Piotr Kabaj – Wiceprzewodniczący Zarządu ZPAV, Warner Music Eastern, Europe President & Warner Music Poland Managing Director, Andrzej Puczyński – Przewodniczący Zarządu ZPAV, Marek Staszewski – Pełnomocnik Zarządu ZPAV, adwokat
16:30-18:00
Artysta–wytwórnia. Pierwsze kroki na rynku muzycznym.
Porady dla początkujących muzyków: jak podpisać kontrakt, przygotować materiał dla wytwórni, uniknąć najczęstszych błędów.
Paneliści: Jacek Jagłowski – współwłaściciel agencji QL CITY oraz wytwórni QL Music, członek zarządu ZPAV, Marcin Russek – A&R Sony Music Entertainment Polska, członek ZPAV, Zbyszek Zegler – A&R Universal Music Polska, członek ZPAV, Moderator: Jarek Szubrycht
Sobota, 23 kwietnia
11:30-12:50
Trasa koncertowa – forma promocji czy forma sprzedaży muzyki?
Dyskusja o organizacji tras koncertowych. Porady z zakresu organizacji, planowania budżetu i szukania partnerów.
Paneliści: Tomik Grewiński – właściciel firmy Kayax, członek ZPAV, Robert Kurpisz – właściciel firmy Kurpisz Impresariat, managementu polskich wykonawców, Paweł Walicki – właściciel firmy ART2 Music Management, Moderator: Joanna Wróżyńska – Co Jest Grane 24
13:00-13:50
Iceland - this is how we do it! (wykład w języku angielskim).
O muzyce islandzkiej i jej promocji opowie Sigtryggur Baldursson, dyrektor Iceland Music Export (IMX), w latach 80. i na początku lat 90. członek zespołu Sugarcubes wraz z Björk. Współwłaściciel wytwórni Bad Taste (Smekkleysa), współpracownik Emiliany Torrini.
Prowadzenie: Sigtryggur Baldursson - IMX
14:00-15:20
Polskie zespoły na zagranicznych festiwalach showcase'owych - jak wykorzystać swoją szansę?
Dyskusja o organizacji występów polskich artystów na zagranicznych festiwalach. Porady jak przygotować się do tego wydarzenia oraz jak najlepiej przedstawić swoją twórczość zagranicznym mediom i widowni.
Paneliści: Monika Brodka - wokalistka, muzyk, Olga Tuszewska – manager Brodki, Kayax, Łukasz Minta – dyrektor Agencji Go Ahead. Moderator: Łukasz Kamiński – Co Jest Grane 24
15:30-16:20
Bands are brands - czyli jak skutecznie budować wizerunek zespołu muzycznego?
Panel dotyczący wykorzystywania marketingu w budowaniu swojej popularności.
Prowadzenie: Krzysztof Białkowski (Strateg, One 11), Piotr Bombol (Strategy Director Albo/Albo)
- Partnerzy części konferencyjnej: ZPAV, Biblioteka Raczyńskich, Don't Panic! We're From Poland, Gazeta Magnetofonowa, Co Jest Grane 24
- Na imprezę można kupić wyłącznie 3-dniowe karnety w cenie 89 zł. Są dostępne na stronach: www.go-ahead.pl, www.eventim.pl, www.ebilet.pl, www.biletomat.pl i www.ticketpro.pl oraz w sklepach sieci Empik, Media Markt i Saturn.